این سیستم دارای یک لوله به سایز 1 اینچ  و یک شیر زاویه ای 1 اینچ که به یک شلنگ قرقره آتشنشانی (هوزریل) به سایز 4/3 اینچ متصل می باشد و برای استفاده افرادی که اموزش های تخصصی در زمینه اطفای حریق را ندیده اند مناسب است. این جعبه ها باید در نزدیکترین نقاط به خروجی های اضطراری نصب و هیچ مانعی در نزدیکی آن وجود نداشه باشد. طول شلنگ قرقره ای 20 یا 25 متر می باشد و باید در مکان هایی نصب شوند که تمام نقاط هر زون پوشش مناسب داده شود.

این شرکت قابلیت طراحی و ساخت جعبه های آتش نشانی در ابعداد و رنگ های

 مختلف طبق سلیقه مشتریان و بهترین کیفیت را فراهم آورده است.

سیستم آبرسانی خشک جعبه آتشنشانی

در سیستم خشک ورود آب از طریق لوله ورودی (شیر سیامی) در خارج از ساختمان است و خروجی آب در داخل جعبه آتش نشانی است ؛ بدیهی است که هیچ آبی در لوله کشی جریان ندارد به همین دلیل آن را سیستم خشک می‌نامند، آب مورد نیاز این سیستم از طریق تانکرهای آب سازمان آتش نشانی در زمان حریق تامین می‌شود بنابراین بسیار مهم است که  لوله ورودی آب می‌بایستی در دسترس و قابل مشاهده در خارج از ساختمان باشد. این سیستم دارای یک شیر زاویه ای ۱.۵ اینچ به همراه شلنگ برزنتی و یک نازل سه حالته می باشد که کار با این سیستم مختص به افراد آموزش دیده و آتش نشانان می باشد. این جعبه ها باید در نزدیکترین نقاط به خروجی های اضطراری نصب و هیچ مانعی در نزدیک آن وجود نداشه باشد. سیستم خط خشک به همراه خط تر در جعبه های مشترک  اجرا می شوند.

 این شرکت قابلیت طراحی و ساخت جعبه های آتش نشانی با ابعداد و رنگ های مختلف طبق سلیقه مشتریان و بهترین کیفیت را فراهم آورده است.